Monday 5 July 2010

Waar begin ek?

My nuwe gedetermineerdheid om Koreaanse te leer, en die saadjie vir hierdie blog, het hier begin.

Ek het ook vir my sekere boeke gekry wat ek dink belangrik gaan wees vir my selfstudie in Koreaans. Hollym se "Alive Korean Language"-reeks is die onderbou vir my studie en dit is waarop ek gaan fokus, veral nou tydens my vakansie. Dis vier boeke wat elk op een van die taalvaardighede (skryf, lees, luister, praat) fokus.

Ek vul my studie aan met ander boeke: Tuttle se Korean in a Hurry, Darakwon se Korean Picture Dictionary, Tuttle se Making Out In Korean en 'n woordeboek. Ek het ander boeke ook, maar ek gaan fokus op die genoemde boeke. Making Out In Korean is 'n boekie waarmee ek deesdae in my rugsak rondloop en so dan en wan deur blaai. Dis 'n oulike boekie omdat die uitdrukkings bevat wat in geen ander formele boek of woordeboek te vind is nie.

Verder probeer ek om so af en toe 'n Koreaanse TV-program of film te kyk. Ek gebruik Engelse onderskrifte, maar probeer luister na die Koreaanse woorde, en probeer om woorde of uitdrukkings te herken.

No comments:

Post a Comment